۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

مسئول ستاد عید قربان لامرد خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۱ تن گوشت قربانی در سطح شهرستان لامرد

توزیع بیش از ۱۱ تن گوشت قربانی در سطح شهرستان لامرد

شیراز - مسئول ستاد عید قربان لامرد از توزیع بیش از ۱۱ تن گوشت گوسفند قربانی در بین مستمندان، فقرا و مددجویان شهرستان لامرد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت اظهار کرد: به همت ستاد عید قربان شهرستان که متشکل از دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، بسیج حوزه شهری، کمیته امداد، بهزیستی، مؤسسات خیریه، اتاق اصناف، بازاریان، شهرداری، کانون خادمیاران و گروه‌های جهادی می‌باشد، در روز عید سعید قربان مجموعاً بیش از ۱۱ تن گوشت قربانی میان مستمندان، فقرا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و عموم نیازمندان توزیع گردید.

وی افزود: از این مقدار، حدود ده هزار و چهارصد کیلوگرم گوشت قربانی توسط مؤمنین بخش اشکنان و حدود هزار کیلوگرم با هماهنگی ستاد عید قربان در شهر لامرد تهیه و توزیع گردیده است.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به اینکه این مقدار قربانی با هماهنگی و نظارت ستاد عید قربان شهرستان صورت گرفته افزود: علاوه بر این مقدار، این امر خیر به صورت گسترده و پراکنده نیز توسط مؤمنین و عموم مردم در روز عید قربان، در سطح شهرستان صورت گرفته است.

مسئول ستاد عید قربان لامرد در پایان، این رویداد مهم را نشانه‌ای از اراده مستحکم مردم در راستای کمک‌های مؤمنانه و حس هم نوع دوستی مردم نیک‌اندیش این شهرستان در روز عید قربان دانست.

کد خبر 5263393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha